כיצד תמצו את חוויית הביקור בפארק אפטלינג בהולנד

פארק אפטלינג (Efteling) הוא פארק שעשועים פופולרי מאד בהולנד  הכולל  מגוון רחב של אטרקציות לכל הגילאים. הביקור בפארק היה עבורנו אחת ההפתעות היפות בטיול המשפחתי שלנו בהולנד. מלכתחילה לא היינו בטוחים אם אנחנו מעוניינים לבקר בפארק, חששנו שבקיץ המקום יהיה עמוס ולא היינו בטוחים שאחרי כמה ביקורים בפארקים של דיסני יהווה הפארק אטרקציה משמעותית עבור הילדים. מכיוון שהיה לרשותנו יום בו התלבטנו מה לעשות החלטנו שבכל זאת נבקר באפטלינג ומרגע שהגענו עם האוטובוס לחניון הפארק ועד לסוף היום נהננו מכל רגע. הפארק רחב ידיים, מטופח מאד וניכר שהמתקנים מתוחזקים היטב. מעבר לכך כמות המתקנים הגדולה איפשרה לנו לעלות על לא מעט מתקנים בתורים סבירים בהחלט.

על בסיס ניסיוננו, אם אתם מתכננים ביקור באפטלינג, הנה כמה טיפים שיסייעו לכם להפיק את המרב מהחוויה:

תכננו את הביקור שלכם מראש –  האתר הרשמי של אפטלינג מציע מידע מקיף על הפארק, כולל מפת הפארק, שעות פתיחה, מחירי כרטיסים ועוד. מומלץ לבדוק מראש את לוח הזמנים של הפארק כדי לראות אילו אטרקציות פתוחות ביום שלכם.

רכשו כרטיסים מראש –  אם אתם מתכננים לבקר באפטלינג בימי שיא, כגון סופי שבוע או חופשות, מומלץ לרכוש כרטיסים מראש באינטרנט. כך תוכלו לחסוך זמן בתור בכניסה לפארק. לחצו כאן לרכישת כרטיסים לאפטלינג

הגיעו מוקדם ככל שניתן –  הפארק נפתח בדרך כלל בשעה 9:00 בבוקר. אם תגיעו מוקדם, תוכלו להימנע מהתורים הארוכים באטרקציות הפופולריות שמתמלאות לקראת הצהריים.

הקדישו זמן לטייל בפארק –  אפטלינג הוא פארק גדול עם הרבה מה לראות ולעשות. קחו את הזמן להסתובב בפארק וליהנות מהאווירה הקסומה.

השתמשו באפליקציית אפטלינג –  האפליקציה מציעה מידע שימושי על הפארק, כולל מפת הפארק, שעות הפתיחה של האטרקציות, ועוד. כדאי להיעזר באפליקציה כדי לנווט בשטח הפארק וכד לדעת מהם זמני ההמתנה העדכניים בכל אטרקציה.

אטרקציות באפטלינג

אפטלינג מציע מגוון רחב של אטרקציות לכל הגילאים. להלן כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בפארק:

  • רכבות הרים: אפטלינג מציעה מספר רכבות הרים, כולל רכבת הרים מתהפכת, רכבת הרים מהירה, ורכבת הרים לילדים.

  •  אטרקציות מים: אפטלינג מציעה מספר אטרקציות מים, כולל בריכת גלים, מגלשות מים, ועוד.
  • אטרקציות לילדים: אפטלינג מציעה מספר אטרקציות לילדים, כולל קרוסלות, שייטים, ועוד.

  • אטרקציות לכל המשפחה: אפטלינג מציעה מספר אטרקציות לכל המשפחה, כולל תיאטרון, מופע זיקוקים, ועוד.

טיפים נוספים לביקור באפטלינג

  • הצטיידו בנעליים נוחות – יום שלם של ביקור בפארק כרוך בהליכה מרובה בין האטרקציות השונות המשתרעות על פני שטח גדול ולכן חשוב להצטייד בנעליים נוחות.
  • הביאו איתכם בקיץ החם כובע, משקפי שמש ומים –  הפארק פתוח והוא חשוף מאד לשמש וכדאי להיזהר מכוויות שמש בקיץ כאשר הקרינה חזקה. היערכות מתאימה בעיקר בקיץ תמקסם את הביקור שלכם גם בימים החמים.
  • הביאו איתכם בחורף  מטרייה  –  מכיוון שהפארק גדול ובתורים למתקנים לא תמיד תהיו מתחת למחסה מומלץ מאד שלא לפגוע בחוויית הביקור שלכם כשיורד גשם ולכן מומלץ מאד שתהיה לכם בתיק מטרייה קומפקטית שניתן לקפל בזמן שאתם עולים למתקנים השונים.
  • היו מוכנים להירטב. חלק מהאטרקציות בפארק עלולות לגרום לכם להירטב. בעיקר אם מדובר ביום קר, כדאי להצטייד בבגדים להחלפה.

לסיכום, אפטלינג הוא פארק שעשועים נהדר לכל המשפחה. עם תכנון מראש, תוכלו להפיק את המרב מהביקור שלכם. לאחר שביקרנו בפארק אנחנו ממליצים עליו בחום כאתר שלא כדאי להחמיץ במהלך חופשה משפחתית בהולנד.  

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.