מי אנחנו?

נעים להכיר, אנחנו נילי ומעין הס אשכנזי. גרים בגליל העליון והורים לשני ילדים. לשנינו השכלה גבוהה בתחום בתחום ההסטוריה, הגיאוגרפיה ובעולם התיירות ובמשך השנים עבדנו בתחום ההוראה, החינוך והניהול.

לאורך שנים התחביב האהוב עלינו הוא לטייל בארץ ובעולם. לאחר שנים רבות של טיולים ביעדים רבים בארץ ובעולם כזוג וכמשפחה החלטנו להפוך את התחביב האהוב למקצוע – תכנון טיולים למטייל העצמאי במבחר יעדים. 

אם אתם מתכננים לצאת לטיול בחו"ל, טיול בת/בר מצווה, טיול בישראל לקרובים מחו"ל, טיול שורשים עם ההורים אתם מוזמנים לקבל מאיתנו שירותי תכנון טיולים ביעדים נבחרים בעולם: ארה"ב, איטליה, יפן, דרום קוריאה, ניו זילנד, תאילנד, ווייטנאם.

בנוסף לכך תוכלו להיעזר בסדרת מדריכי תיק טיול – תכניות טיול מלאות למטייל העצמאי ביעדים אהובים: ניו יורק, סן פרנסיסקו, רומא, מילאנו, ונציה, צפון איטליה, פראג, וינה ועוד…

כמו כן אתם מוזמנים לקבל השראה לתכנון הטיול הבא שלכם במגזין הטיולים העשיר בו שיתפנו לאורך השנים רעיונות לטיולים בארץ ובעולם הכוללים מסלולי הליכה בטבע, מסלולים עירוניים, אתרי מורשת ומוזיאונים שמבוססים על החוויות שרכשנו. טיולי חו"ל כוללים את הטיולים שעשינו כזוג לפני שהפכנו להורים ומרבית הטיולים האחרונים בהם טיילנו כמשפחה. כל פוסט מכיל יום של חוויה שלמה מהיציאה מהבית ועד החזרה אליו וכוללת מקבץ של אתרים בעלי עניין לאורך מסלול הטיול והמלצה על מסעדה טובה או מקום נחמד לפיקניק בסוף היום.

מוזמנים לטייל אתנו….

נילי ומעין

5 תגובות

  1. נילי ומעין! תודה רבה על הבלוג. מעניין, מועיל ופשוט מרשים. נתקלתי בבלוג לגמרי במקרה אבל בעיתוי מושלם – בדיוק מתכננים טיול ליפן עם שני ילדים באותם הגילאים ומתחילים בפקואוקה. התכנון המקורי היה ללון אחרי הטיסה וישר להמשיך הלאה בלי להתעכב בעיר. לאחר קריאת הפוסט על פקואוקה נשקול עצירה לפחות של יום בעיר. שוב תודה.

  2. שלום נילי ומעין. קראנו בעניין את הבלוג שלכם על אזור מטסומוט. המסלול נשמע נהדר ואנחנו רוצים לטייל בו בפסח 2019. מה שלא הצלחנו להבין – איך הגעתם ממטסומוטו למסלול הטיול בעמק קיסו? לפי הגוגל MAPS המרחק ממטסומוטו למאגומה הוא מעל 3 שעות בתחבורה ציבורית, שזה הרבה לטיול יום. איפה טעינו?

    • יואב שלום, זמן ההגעה לתחילת המסלול במגונמה, שילוב בין נסיעה ברכבת לאוטובוס למגומה הוא 2:40. יצאנו מוקדם יחסית, והתחלנו את המסלול סביב 11 בבוקר. הלכנו כארבע שעות ממגומה לצומאגו שם סיימנו בארוחת צהריים וחזרנו באותה דרך. יום טיול יפהפה, לא עמוס מדי. מסלול לא קשה, מגמת עליה בשליש הראשון ולאחר מכן ירידה מתונה. עשינו את זה עם שני הילדים שהיו אז בני 8 ו 11. ראה פירוט המסלול בימים 5 – 6 במסלול הצורף, כולל מפה. חזור אלי אם יהיו לך שאלות נוספות.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.