כביש 1 בין לוס אנג'לס לסן פרנסיסקו

הזמנת תכנית טיול מותאמת אישית

רוצים לטוס לחופשה בחו"ל אבל לא מוצאים את הזמן ולא יודעים כיצד להתחיל? מתלבטים לגבי המינון המתאים של האתרים במהלך ימי הטיול?  בדיוק לשם כך יזמנו את שירות תכנון תכניות טיולים ביעדים נבחרים בהתאמה אישית!

מוזמנים להיעזר בניסיוני העשיר בתכנון הטיול הבא שלכם באחת המדינות הבאות: ארה"ב, איטליה, קרואטיה, שוויץ, אוסטריה, תאילנד, יפן, דרום קוריאה, הודו ווייטנאם, מוזמנים לצפות בדוגמאות לתכניות טיול שתכננו.

אשמח לסייע לכם להפוך את הטיול הבא שלכם לחוויה בלתי נשכחת אשר תשאיר לכם טעם של עוד.

אבנה עבורכם תכנית טיול מפורטת שתכלול מסלול מפורט עבור כל יום טיול כולל מפה בשילוב אתרי ביקור ואטרקציות לפי בחירתכם במינון המתאים, בקצב שמתאים רק לכם ואמנע מכם בזבוז זמן על נסיעות מיותרות ומייגעות.

מהם שלבי הזמנת תכנית טיול מותאמת אישית?

  1. שיחת היכרות ותיאום ציפיות (בטלפון או בזום) – שיחה בה אני (מעין) אכיר אתכם ואתם אותי. אתם תשתפו אותי בפרטים מדויקים ככל שניתן בנוגע לטיול המתוכנן: מספר המשתתפים; מאפייני המשתתפים (גיל, מוגבלויות אם יש וכד') משך הטיול ויעדים רצויים; תחומי עניין (טבע, טיול עירוני, אטרקציות מוזיאונים וכד'…). במהלך השיחה תעבירו לי את כל המידע הדרוש כדי שאוכל לתכנן לכם טיול שיתאים לכם באופן אישי.
  2. הזמנה ותשלום –  לאחר השיחה תקבלו במייל הצעת מחיר, תאשרו את הסכם העבודה בינינו, תמלאו את טופס ההזמנה ותבצעו את התשלום עבור העבודה לפי מספר הימים – המחיר: 140 שקלים ליום טיול לביט 0545495905.
  3. הכנת תכנית בסיסית של המסלול –  שלושה ימי עבודה לאחר העברת התשלום אשלח לכם    את המבנה הכללי של מסלול הטיול: חלוקה לימים, אזורים, פעילויות ואטרקציות שמתאימות לכם. לאחר שתאשרו את המסלול הכללי אמשיך בעבודה.
  4. הכנת תכנית טיול מפורטת – לאחר שתאשרו את התכנית הבסיסית של הטיול תקבלו תוך עשרה ימי עבודה את תכנית טיול המפורטת.

מה כוללת תכנית הטיול המפורטת?

תכנית הטיול המפורטת שתקבלו תופיע בחוברת בפורמט PDF אשר אשלח לכם בדוא"ל בכדי שתוכלו להדפיס או להוריד לטלפון לשימוש גם במצב לא מקוון. התכנית כתובה בצורה ברורה, מסודרת וממוקדת כך שכל המידע שתקבלו יהיה זמין ונוח לשימוש.

  • דרכי ההגעה משדה התעופה ואליו
  • מפת מסלול הטיול
  • מסלול מפורט עבור כל יום טיול לפי סדר, עם המלצה לאמצעי התחבורה המומלצים, משך זמן לביקור בכל מקום: מסלולי טיול, מוזיאונים, פארקים, שווקים וכד'…
  • מסעדות מומלצות ואזורים מומלצים למקומות לינה בהתאם למיקומכם,
  • מפות גוגל לכל יום טיול
  • טיפים כלליים בנוגע ליעד שלכם

לאחר קבלת החוברת עם תכנית הטיול המפורטת אתם מוזמנים להיות איתי בקשר להבהרות. במידת הצורך תוכלו לבקש עד הנסיעה שינויים והרחבת מסלול בתשלום נוסף.

אשמח לעבוד אתכם,

מעין

קראו את הצהרת המשתמש, מלאו את הטופס ואני אחזור אליכם בהקדם: