טוקיו מכ' ועד ס'

אנו ממשיכים בסדרת הפוסטים שלנו "טוקיו מא' – ת', בעקבות ביקור מרתק בן עשרה ימים בטוקיו בהמשך לפוסטים הקודמים שכתבנו: טוקיו מתחילים מא'…, טוקיו מ ב' ועד ה'…. , ממשיכים מז' ועד י' .

כלבים בטוקיו וביפן בכלל הן אחת התופעות שבלטו לעינינו לאורך כל הטיול. נראה כי הכלבים גדלים בתנאים מפנקים כמו ילדים: מובלים בעגלות, לבושים בחליפות ובתחפושות, לעיתים יש להם גם קוקיות ואנחנו לא יכולנו להפסיק להתפעל ולצלם אותם עם הרבה שיתוף פעולה של בעליהם. כך גם נכנסנו למספר חנויות כלבים שם הם נמכרים בעשרות אלפי שקלים וזוכים לתנאים מפנקים במיוחד, כולל מזון גורמה שנמכר עבורם.

20160804_1631300
חנות חיות בטוקיו

מגדל טוקיו הוא מגדל תקשורת ותצפית ותיק מאד בטוקיו שהוקם כבר בשנת 1958, והפך לאחד מסמליה המפורסמים של העיר. המגדל ממוקם ברובע מינאטו מספר קילומטרים מהרובע בו אנחנו התגוררנו. הגענו למגדל המזכיר מאת מגדל אייפל מוקדם בבוקר כך שלא עמדנו בתור ונהנינו מתצפית מרהיבה על כל העיר. הילדים נהנו לעמוד באומץ על ריבוע זכוכית שממנו ניתן היה לצפות עד לרגלי המגדל שגובהו 332.5 מטרים. לאחר התצפית היפה ממנה כולנו נהנינו  הלכנו לקומת החנויות לקנות מזכרות לקראת סיום הטיול שלנו.

מוזיאון מורי הוא מוזיאון אמנות חדיש שנחנך בשנת 2012 בקומה ה- 53 של בניין משרדים יוקרתי בן 54 קומות הממוקם ברובע רופונגי הילס שבתחתיתו פסל של עכביש ענק. במתחם זה ניתן לבקר במוזיאון בשילוב עם תצפית על העיר. מכיוון שכבר שבענו מתצפיות (מגדל טוקיו ומגדל המטרופוליטן) וגם לנוכח התור הארוך מאד לתצפית, החלטנו להסתפק בביקור במוזיאון שאליו לא היה תור והביקור בו היה מעניין מאד. במקום היתה תערוכה שהציגה מיצגים אמנותיים שונים הקשורים לאדם והחלל ובאחד מחדרי התצוגה זכינו לתצפית נהדרת על כל העיר, ללא תשלום נוסף. לאחר מכן הסתובבנו באזור יוקרתי זה, המלא בבוטיקים ובמסעדות.

משחקי וידאו  נפוצים מאד ברחבי יפן ובטוקיו. מדובר במתחמים גדולים שלעיתים כוללים מספר קומות ואלה כוללים לצד משחקי וידאו שונים היו גם מתקנים רבים של זרועות שאמורים לתפוס בעזרתם פרסים כמו מצלמות, מטענים לנייד, בובות ועוד…. וכן מתקנים לצילום עם אבזור לקישוט התמונה. נכנסנו בהזדמנויות שונות עם הילדים למתחמים אלה שהיו עמוסים בדרך כלל בצעירים רבים. מתחם גדול במיוחד היה ברובע האלקטרוניקה אקיהברה.

20160806_164325

מצפור מטרופוליטן נמצא ברובע שינג'וקו ואליו הגענו לתצפית על העיר בשעת השקיעה ועד לחשיכה. הכניסה למצפור היא בחינם והתור הארוך בהתאם אך הוא התקדם די מהר. התצפית מהמגדל המהווה חלק מעיריית טוקיו מאד מרשימה ובייחוד בשעת השקיעה כאשר האורות הצבעוניים המאפיינים את רחובות העיר החלו להידלק בהדרגה עם רדת החשיכה.

סאב ווי היתה לאורך הטיול הרשת האהובה על נעה. מכיוון שהיה לה קשה עם האוכל היפני. הרשת הפזורה בכל רחבי העיר איפשרה לנו לגוון את האוכל היפני עם ארוחות מהירות של סנדוויצ'ים שהוגשו כנהוג ביפן בהשקעה רבה ועם הרבה סבלנות לנוכח הדרישות שלנו להוסיף עוד עגבניות ועוד זיתים המהווים מצרך יקר יחסית ביפן.

סטייל הוא מושג מרכזי ביפן ובוודאי שבטוקיו. נהנינו לשבת ולראות את העוברים ושבים לבושים בשיא הסטייל האפשרי, הכל מונח עליהם בקפידה, תסרוקות, בגדים, נעליים עם שילובים מעניינים, הכל בשיק. רחוב אומוטסנדו עם שלל חנויות המעצבים והבוטיקים היה מקום נהדר לשבת ולראות את כל העוברים והשבים לבושים בשיא האופנה.

לחצו כאן למסלולי טיול נוספים ביפן

 

מלון מומלץ בטוקיו – Sotetsu Fresa Inn Hamamatsucho-Daimon

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.