לקנות או לשכור רכב לטיול בניו זילנד – מה כדאי?

מתכננים טיול לניו זילנד ותוהים האם לשכור או לקנות רכב? גם אנחנו התלבטנו. מדריך זה יעזור לכם לקבל החלטה מושכלת על פי נסיוננו. נציג לכם את היתרונות והשיקולים של שתי האפשרויות כדי לסייע לכם בבחירת שיטת התחבורה המתאימה ביותר לטיול שלכם בניו זילנד שלך.

השכרת רכב בניו זילנד:

השכרת רכב היא בחירה פופולרית עבור תיירים המבקרים בניו זילנד, ומציעה גמישות ונוחות. הנה כמה יתרונות מרכזיים:

א. גמישות: השכרת רכב תאפשר לכם לך לחקור את ניו זילנד בקצב שלכם ומעניקה לך את החופש לבקר באזורים מרוחקים ולגלות פנינים נסתרות מחוץ לשבילים. עם ביטוח הכולל כיסוי נזק מלא תוכלו לנסוע ללא חשש ברכב השכור בכל רחבי ניו זילנד.

ב. מגוון אפשרויות: בניו זילנד יש מגוון חברות השכרת רכב המציעות מבחר רחב של רכבים שיתאימו לתקציבים והעדפות שונות. בין אם אתם צריכים מכונית קומפקטית לנסיעות בעיר או רכבי ארבע על ארבע להרפתקאות שטח, תמצאו את הרכב המתאים. לרוב כלי הרכב המושכרים הם רכבים חדישים. כמו כן תוכלו להזמין קרוואן לטיול בניו זילנד, דרך טיול חווייתית במיוחד.

ג. נוחות: סוכנויות השכרת רכב ממוקמות בנוחות בשדות תעופה וערים מרכזיות, מה שמקל על איסוף והורדת הרכב שלך. בנוסף, רוב הסוכנויות להשכרת רכב בניו זילנד מספקות סיוע בדרכים 24/7, מה שמבטיח לכם שקט נפשי במהלך הנסיעות הארוכות.

ד. חסכוני לטיולים קצרים: אם אתם מתכננים שהות קצרה בניו זילנד, עד שמונה שבועות, השכרת רכב היא לרוב חסכונית יותר מקנייה. לא תצטרכו לדאוג לגבי תחזוקה ובילוי במוסכים כשמדובר על רכב ישן יחסית, ביטוח רכב או מכירת הרכב כשתעזבו, בעיות בהן אנו נתקלנו במהלך הטיול שלנו בן השלושה וחצי חודשים בניו זילנד עם רכב שקנינו.

Renting or Buying a Car in New Zealand as a Tourist:
לקנות או לשכור רכב לטיול בניו זילנד? זאת השאלה!

קניית רכב בניו זילנד:

עבור נסיעות ארוכות יחסית בניו זילנד, מעל שמונה שבועות קניית רכב בניו זילנד יכולה להיות אפשרות טובה יותר על בסיס השיקולים הבאים:

א. נסיעות לטווח ארוך: אם אתם מתכננים לבלות תקופה ממושכת בניו זילנד, קניית רכב מעניקה לכם את החופש להתאים אישית את מסלול הטיול שלכם ולנסוע בקצב שלכם ללא המגבלות של העלות הגבוהה של השכרת רכב לימים רבים.

ב. ערך מכירה חוזרת: בניו זילנד יש שוק מכוניות יד שנייה משגשג, מה שיקל עליכם יחסית למכור את הרכב לקראת העזיבה. המכירה יכולה לכסות לכם חלק גדול מההשקעה ברכב. זהו יתרון משמעותי ביחס להשכרת רכב. עם זאת יש לקחת בחשבון שיהיה לכם קל יותר למכור רכב חדש יחסית ובמצב טוב . במידה וקניתם רכב ישן קחו בחשבון שייתכן ותתקשו למכור אותו כפי שקרה לנו וכך גם נסענו ברכב ישן יחסית, בילינו כמה פעמים במוסך, גם השארנו את הרכב בסופו של דבר בניו זילנד וגם שילמנו על ביטוח הרכב ושירותי דרך.

ג. תחזוקה וביטוח: בעלות על רכב מחייבת אתכם לקחת אחריות על תחזוקה, תיקונים וביטוח. וודאו שאתם מתקצבים את ההוצאות הנוספות הללו ושתיקחו בחשבון שיהיה לכם גם את הזמן למכור את הרכב לקראת סוף הטיול. בטיול קצר הליך מכירת הרכב עלול לבזבז לכם זמן טיול יקר.

לסיכום, בין אם תבחרו לשכור או לקנות רכב כתיירים בניו זילנד, קחו בחשבון את משך הנסיעה, מצב הרכב, מסלול הטיול, התקציב וההעדפות האישיות שלכם. בסופו של דבר, תצטרכו לקבל החלטה התלויה במגוון שיקולים לגבי השאלה אם לשכור או לקנות רכב לטיול בניו זילנד.

יש לכם שיקולים נוספים שיש לקחת בחשבון לגבי השאלה אם לשכור או לקנות רכב לטיול בניו זילנד מוזמנים לשתף אותנו!

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.