טיפים מנצחים לטיול משפחתי בארה"ב

טיפים מנצחים לטיול בארה"ב

לאור החוויות והניסיון שצברנו  מצורפים טיפים מנצחים אותם כדאי לקחת בחשבון לקראת הטיול שלכם בארה"ב:

  • במידה ואתם מתכננים כניסה לאטרקציות, כדאי לחסוך את התורים בקופות הכרטיסים באמצעות רכישת הכרטיסים מראש באתרי האטרקציות או באתרים המאפשרים רכישה מרוכזת של הכרטיסים או כרטיסים משולבים לאטרקציות בערים השונות המאפשרים כניסה ללא תור למרבית האטרקציות ובהנחה ניכרת שמגיעה לעשרות אחוזים. אנחנו הזמנו חלק גדול מהאטרקציות דרך אתר Tiqets  או Viator אשר דרכם הזמנו כרטיסים משולבים (פאסים למיניהם) בערים השונות: סן פרנסיסקו מגה פסלאס וגאס אקספלורר פסניו יורק אקספלורר פס וכד'… כרטיסים אלו יכולים לחסוך לכם עד עשרות אחוזים מעלות האטרקציות בטיול שלכם.
20180709_123933(0)
מסלול טיול בארה"ב – לוס אנג'לס
  • בעיקר כשמדובר בטיול הכולל נסיעות ממושכות בדרכים – Road trip, כדאי להזמין מראש, באמצעות אתרים כמו Booking.com מלונות דרכים הכוללים לרוב ארוחת בוקר טובה, בריכה מרעננת לסוף היום, שירותי כביסה וחדר כושר. ראו כאן את המלונות המומלצים שלנו ברחבי ארה"ב בהם שהינו במהלך הטיול האחרון שלנו בארה"ב.
  • כדאי לרכוש כרטיס שנתי לאתרי שמורות הטבע ב- 80 דולר לרכב (רשום על שני נהגים ודורש הצגת כרטיס מזהה). כניסה בודדת לכל שמורה עומדת על 35 דולר לרכב. הכרטיס משתלם משלוש כניסות ומעלה לאתרי שמורות הטבע של ארה"ב – NPS. ניתן לרכוש את הכרטיס בשער הכניסה לאתרי רשות שמורות הטבע או באתר NPS.
  • מומלץ להיכנס לפני הביקור לאתר שמורות הטבע של ארה"ב- NPS בכדי להתעדכן בהודעות ובאזהרות על עומס יתר של מבקרים, שריפות, שיטפונות וכד'…. למשל אתר הגרנד קניון, יוסמיטי, פארק הקשתות ועוד…
  • בעונות הבוערות ובסופי שבוע מומלץ מאד להגיע בשעות הבוקר המוקדמות לשמורות הטבע המתויירות (יוסמיטי, שמורת הסקויה, גרנד קניון וכד') שכן החניונים בשמורות אלה מתמלאים עד אפס מקום. מהחניה למומלץ מאד לעשות שימוש בשאטלים החינמיים שיוצאים בתדירות גבוהה ועוברים בין האטרקציות המרכזיות בשמורות הטבע.

20180715_125138

  • שימו לב לכך שהחשבון הכולל לתשלום במסעדות אינו כולל טיפים שמתחילים ב 15 אחוזים!
  • קחו בחשבון כי הסכום הנקוב על המוצרים בחנויות אינו כולל את מס הקנייה המקומי, שיכול לעלות את המוצר בשיעורים משתנים של בין 0 אחוז באורגון ל 8.5 אחוזים בקליפורניה. לחץ כאן לפירוט מלא של אחוזי המס בארה"ב.
20180726_144624
מסלול טיול משפחתי בארה"ב – ניו יורק
  • לנסיעה ממוצעת לביקור באתרי העיר ניו יורק מומלץ לרכוש בניו יורק את הפס השבועי לרכבת התחתית בעלות של 33 דולר (למבוגר ולילד). זה יוצא זול יותר משימוש בכרטיסים בודדים בעלות של 75 דולר לכל נסיעה.
  • לגישור על פני מרחקים קצרים בעיר ניו יורק מומלץ לעשות שימוש במוניות, העלות כ 10 – 15 דולרים לעשר דקות נסיעה, נוח ומשתלם כלכלית במיוחד לכמה נוסעים.

20180726_105508

  • מומלץ לשכור לנסיעות הארוכות בארה"ב רכב גדול, מעל למספר הנוסעים, שיהיה מקום נוסף לציוד ומרווח לנוסעים בשל מרחקי הנסיעה הארוכים. אנחנו טיילנו חמישה ושכרנו ניסן קווסט שהתאים לשבעה. היעזרו באתרים להשוואת מחירים בין החברות להשכרת רכב – Carrental 8 או Rentalcars.com.
  • מומלץ מאד לתכנן כך שבנסיעות ארוכות תדעו היכן אתם עוצרים בדרך כדי לנוח מעט מהנסיעה, היכן מתדלקים את הרכב, אוכלים צהריים וכד'….. בחלק מהנסיעות הארוכות שלנו ברחבי ארה"ב נסענו כמה שעות מבלי למצוא נקודה אחת לעצירה. על רקע זה מומלץ מאד לצאת לנסיעה כשמיכל הדלק מלא ולא לצאת לדרך עם פחות מחצי מיכל מלא כדי לא להיתקע באמצע שום מקום. כדאי במיוחד לתדלק באזורים העירוניים, שם בשל התחרות מחירי הדלק זולים יותר לעיתים בצורה משמעותית מתחנות דלק בדרכים.
  • כאשר מתדלקים דלק משלמים לעיתים קרובות מראש את הסכום אך במידה וממלאים את הדלק מתחת לסכום ששילמתם ניתן לבקש מהקופאי בתחנת הדלק את ההחזר של ההפרש מהסכום ששילמתם.
20180722_121711
מסלול טיול בארה"ב לכל המשפחה – אסתס פארק

 

אם יש לכם טיפים מועילים נוספים, אתם מוזמנים לשתף את כולנו באמצעות הקבוצה שפתחנו: טיפים למטיילים בארה"ב.

פוסטים נוספים שכתבנו בעקבות הטיול לארה"ב: 

טיפים מנצחים לקראת טיול בארה"ב

מקומות לינה מומלצים בארה"ב

כיצד ביקרנו כל המשפחה בסן פרנסיסקו

מסלול טיול משפחתי בשמורת יוסמיטי

מסלול טיול משפחתי בשמורות עצי הסקויה בקליפורניה

כיצד ביקרנו כל המשפחה בלוס אנג'לס

לאס וגאס לכל המשפחה

מסלול טיול משפחתי בסכר הובר ובגרנד קניון

תגובה אחת

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.