Site icon לטייל עם נילי ומעין

מי אנחנו?

מודעות פרסומת

נעים להכיר, אנחנו נילי ומעין הס אשכנזי. גרים בגליל העליון והורים לשני ילדים. לשנינו השכלה גבוהה בתחום בתחום ההסטוריה, הגיאוגרפיה ובעולם התיירות ובמשך השנים עבדנו בתחום ההוראה, החינוך והניהול.

לאורך שנים התחביב האהוב עלינו הוא לטייל בארץ ובעולם. לאחר שנים רבות של טיולים ביעדים רבים בארץ ובעולם כזוג וכמשפחה החלטנו להפוך את התחביב האהוב למקצוע – תכנון טיולים למטייל העצמאי במבחר יעדים. 

אם אתם מתכננים לצאת לטיול בחו"ל, טיול בת/בר מצווה, טיול בישראל לקרובים מחו"ל, טיול שורשים עם ההורים אתם מוזמנים לקבל מאיתנו שירותי תכנון טיולים ביעדים נבחרים בעולם: ארה"ב, איטליה, יפן, דרום קוריאה, ניו זילנד, תאילנד, ווייטנאם.

בנוסף לכך תוכלו להיעזר בסדרת מדריכי תיק טיול – תכניות טיול מלאות למטייל העצמאי ביעדים אהובים: ניו יורק, סן פרנסיסקו, רומא, מילאנו, ונציה, צפון איטליה, פראג, וינה ועוד…

כמו כן אתם מוזמנים לקבל השראה לתכנון הטיול הבא שלכם במגזין הטיולים העשיר בו שיתפנו לאורך השנים רעיונות לטיולים בארץ ובעולם הכוללים מסלולי הליכה בטבע, מסלולים עירוניים, אתרי מורשת ומוזיאונים שמבוססים על החוויות שרכשנו. טיולי חו"ל כוללים את הטיולים שעשינו כזוג לפני שהפכנו להורים ומרבית הטיולים האחרונים בהם טיילנו כמשפחה. כל פוסט מכיל יום של חוויה שלמה מהיציאה מהבית ועד החזרה אליו וכוללת מקבץ של אתרים בעלי עניין לאורך מסלול הטיול והמלצה על מסעדה טובה או מקום נחמד לפיקניק בסוף היום.

מוזמנים לטייל אתנו….

נילי ומעין

Exit mobile version