תיק טיול – ארבעה ימים בסן דייגו לכל המשפחה

החלטתם לבקר בסן  דיאגו? איזה כיף! במקום לשבת שעות על תכנון הטיול קבלו תיק טיול מוכן – תכנון טיול מוכן שיוביל אתכם בשילוב המיטבי לאטרקציות הכי שוות והמקומות שאתם "חייבים" לראות בארבעה ימים בסן דייגו.

ביקור בקליפורניה לא יהיה מושלם בלי ביקור בסן דייגו העיר היפהפיה שידועה בשל האקלים הנוח השורר בה שפע חופי הרחצה היפים על שפת האוקיאנוס השקט. סן דייגו היא עיר גדולה הכוללת כ 1.3 מיליון תושבים, העיר השנייה בגודלה אחרי לוס אנג'לס והשמינית בגודלה בארה"ב עם לא מעט אטרקציות ומוקדי עניין לכל המשפחה: העיירה סן קלמנטה בדרך לסן דייגו, חוף לה הויה, המוזיאונים בפארק בלבואה, גן החיות של סן דייגו, מוזיאון נושאת המטוסים מידווי בסן דייגו, פארק עולם המים, מוזיאון המכוניות של סן דייגו, דאון טאון סן דייגו והעיר העתיקה של סן דייגו. בנוסף תמצאו בתכנית הטיול מקומות מומלצים לקניות בסן דייגו ובסביבתה ומסעדות מומלצות בסן דייגו.

מסלול הטיול שלפניכם הוא מסלול טיול לארבעה ימים מלאים בסן דייגו אך במידה וזמנכם קצר תוכלו לקצר את הטיול בעיר לפי בחירתכם ואף לקחת את אחד מימי הטיול בתכנית כטיול יום מלוס אנג'לס.

יוצאים לטיול בארה"ב ולא מוצאים את הזמן לבנות את מסלול הטיול ולאסוף מידע מאינספור אתרים ברשת? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!

לחצו כאן להזמנת מסלול טיול בהתאמה אישית לארה"ב 

דאון טאון סן דייגו
אטרקציות בסן דייגו – דאון טאון סן דייגו

לפני שנצא לדרך, חשוב שתזמינו את הטיסה בתאריכים המבוקשים את הטיסה, הרכב ואת בתי המלון.

  • הזמינו טיסה ללוס אנג'לס במחיר מוזל ישירות דרך סקיי סקאנר ומשם תוכלו להגיע ברכב לסן דיאגו. 
  • לחצו כאן להזמנת רכב שכור לטיול בקליפורניה בהתאם לתאריכי מסלול הטיול ששריינתם בהזמנה דרך חברת אוטו – שי בהנחה של 10 אחוזים לגולשי לטייל עם נילי ומעין.
  • הזמינו את בתי המלון בסן דיאגו. כדי למצות את הביקור בעיר אנחנו ממליצים על לפחות ארבעה לילות באמצעות Booking.com

תיק טיול –  ארבעה ימים בסן דייגו לכל המשפחה

יום 1 – מלוס אנג'לס לסן דייגו

  • 8:00 ארוחת בוקר מלון בלוס אנג'לס
  • 9:00 נסיעה מלוס אנג'לס לסן קלמנטה, משך נסיעה: כשעה ורבע – מסלול הנסיעה
  • 10:15 סן קלמנטה – סן קלמנטה היא עיירת חוף שטופת שמש אשר זכתה לכינוי "כפר ספרדי לצד הים" ותחנת עצירה נהדרת בדרך לסן דיאגו. מדוע כפר ספרדי? כי מאז שנת 1542 היתה נתונה קליפורניה כולל  סן דיאגו לשליטת הקולוניאליזם הספרדי ולאחר מכן היתה חלק ממכסיקו.  במהלך מלחמת ארה"ב ומכסיקו נכבשה בשנת 1846 קליפורניה  עד לאזור סן דיאגו וסופחה לארה"ב ומכסיקו נותרה עם אזור באחה קליפורניה.  בעקבות התקופה הספרדית הארוכה נותרה ההשפעה הספרדית בקליפורניה ובמידה רבה בדרום קליפורניה ובסן דיאגו וזו באה לידי ביטוי ברמת הארכיטקטורה ובשפה השגורה בפי המהגרים המקסיקנים הרבים שחיים באזור זה. עם ההגעה אל העיירה תחנו את הרכב בחניון Clemente Pier שליד המזח – ראה מפה.
  • 10:30 Casa Romantica Coltural Center – ביקור בוילה הספרדית ובגנים היפהפיים ולקינוח ביקור בבית הקפה שבמתחם –  Casa Cafe.
  • 11:30 המזח הארוך של סן קלמנטה – לאחר הליכה קצרה לאורך טיילת החוף היפהפיה תגיעו למזח הארוך של סן קלמנטה (San Clemente Pier) שנכנס ממש לתוך האוקיאנוס. בתחילת המזח יש שתי מסעדות ולכל אורכו הוא מיועד להליכה והנאה מהאוקיינוס והנוף המדהים.
  • 12:30 הליכה לאורך טיילת החוף – לאחר הביקור במזח מומלץ ללכת דרומה לאורך החוף היפה של סן קלמנטה עד לחוף T street Beach. תוכלו ללכת הלוך וחזור לכיוון הרכב. בדרך תוכלו לעצור לארוחת צהריים.
המזח הארוך של סן קלמנטה - San Clemente Pier
המזח הארוך של סן קלמנטה – San Clemente Pier, אטרקציות בדרך לסן דייגו
  • 13:30 ארוחת צהריים בסן קלמנטה – מסעדת בשרים אמריקאית מומלצת שנמצאת ממש ליד המזח היא מסעדת Pierside Kitchen &Bar שם תהנו מאוכל טוב, נוף יפה ובריזה מהים.
  • 14:30 נסיעה מסן קלמנטה לחוף לה הויה בסן דיאגו, משך זמן נסיעה: כשעה.
  • 15:30 חוף לה הויה – חוף לה הויה (La Jola Beach), תכשיט בספרדית הוא אחד החופים היפים ביותר בקליפורניה אשר נמצא בקרבת פרבר לה הויה, אחד הפרברים המבוקשים ביותר בארה"ב בו חיו במשך השנים לא מעט אמנים וסופרים. מעבר לנוף המרהיב של המפרץ בו תוכלו לצפות בהליכה לאורך החוף, מומלץ לבקר לפחות באחד המוזיאונים והגלריות הרבות שנמצאות בפרבר יוקרתי זה וכמובן להיכנס לאחד מבתי הקפה הרבים שתמצאו באזור. התחנה הראשונה שלנו תהיה הליכה לאורך החוף של לה הויה. תתחילו את ההליכה ממגרש החניה ליד Coast Walk שם תחנו את הרכב ותצעדו דרומה לאורך החוף. בדרך כדאי מאד לעצור ב – Seal Rock , חוף שעל סלעיו תוכלו לראות פעמים רבות כלבי ים משתזפים. בעונת הקיץ אזור זה כמובן מתאים מאד לרחצה. מומלץ להמשיך בהליכה דרומה לאורך החוף עד לחוף La Jolla Tide Pools, חוף גידוד יפהפה שעיצבו גלי הים בצורות שונות שעליו תוכלו למצוא מושבה של כלבי ים. מקום פסטורלי מלא השראה…
חוף לה הויה (La Jola Beach)
חוף לה הויה (La Jola Beach) בסן דייגו
חוף לה הויה (La Jola Beach)
כלבי ים על חוף לה הויה (La Jola Beach)
לאורך טיילת האוקיאנוס השקט בסן דייגו
לאורך טיילת האוקיאנוס השקט בסן דייגו
  • 16:30 הליכה חזרה לכיוון הרכב דרך הפרבר היפה של לה הויה ובדרך לעצור בבית הקפה Harry’s  מקום נהדר להפסקת קפה, פנקייקים ועוד… ולא הייתי מפסיד עצירה באחת הגלידריות הטובות שתמצאו – Bobboi Natural Gelato על רקע הנוף היפהפה של מפרץ לה הויה.
  • 17:30 נסיעה מלה הויה למלון בסן דייגו. מלון מומלץ בסן דיאגו הוא מלון מצויין הממוקם בדאון טאון של סן דיאגו הוא מלון Staypineappleמלון חדיש ונקי מאד, מעוצב בטוב טעם ונעים מאד לשהייה. נמצא ממש במרכז העיר. משעה 8 בערב החניה באזור בחינם. לחצו כאן להזמנת המלון.
  • 18:00 הגעה והתמקמות במלון בסן דייגו
  • 20:00 ארוחת ערב בסן דייגו – מסעדה מומלצת שנמצאת במרכז העיר, במרחק הליכה קצר מהמלון היא מסעדה מקסיקנית מצויינת בשם – La Puerta. מומלץ להזמין מקום מראש כי זו מסעדה מאד טובה ומבוקשת.
  • חזרה למלון בסן דייגו  – לילה 1/4

יום 2 – ביקור בגן החיות של סן דייגו ועוד…

  • 9:00 ארוחת בוקר במלון בסן דיאגו
  • 10:00 נסיעה לגן החיות של סן דייגו (משך הביקור המומלץ: כארבע שעות)גן החיות של סן דייגו (San Diego Zoo), אשר הוקם בשנת 1915, הוא גן החיות הגדול בעולם. גן החיות של סן דייגו שוכן, לצד גנים ומוזיאונים שונים, בפארק בלבואה שבסן דייגו, קליפורניה. הגן מכיל קרוב ל-4,000 בעלי חיים מכ-800 מינים שונים כגון דובי פנדה, דובי קוטב, קיווי מניו זילנד ועוד. כחלק מתכנון הגן נעשו מאמצים לדמות את הסביבה הטבעית של החיות לטובת מתן תחושה מיוחדת למבקרים. הנהלת גן החיות  היתה הראשונה בעולם שהחליטה להעביר את בעלי החיים מכלובים לשטחים פתוחים, המאפשרים להם לנוע בחופשיות ולתקשר זה עם זה. מלבד תצפית על החיות הפארק מציע מופעי חיות שונים, לונה פארק קטן וסיור ממונע שיוכל להקל עליכם בביקור בפארק בהתחשב בגודלו העצום של המקום. מכיוון שזהו אחד האתרים המבוקשים ביותר בארה"ב, מומלץ בעונת התיירות ובעיקר בסופי שבוע לחסוך את תורי הענק בקופות ולהזמין מראש את כרטיסי הכניסה לפארק. – לחצו כאן להזמנת כרטיסי הכניסה לגן החיות של סן דיאגו באמצעות אתר Tiqets.com.
בגן החיות של סן דייגו
בגן החיות של סן דייגו
פלמינגואים בגן החיות של סן דייגו
פלמינגואים בגן החיות של סן דייגו
  • 14:30 ארוחת צהריים בסן דייגו – אמנם תוכלו למצוא בגן החיות מספר מסעדות אך כדי למצוא מסעדות טובות במיוחד תצטרכו לצאת מהמתחם לכיוון מרכז העיר שנמצא בסמוך. אחת המסעדות הטובות ביותר שנמצאות במרחק נסיעה קצר ואפילו מרחק הליכה מחניון גן החיות היא מסעדה איטלקית מצויינת בשם – Mia Trattoria, מסעדה איטלקית בניהול משפחתי עם מגוון של מאכלים איטלקיים משובחים.
  • 15:30 הגנים היפניים בפארק בלבואה – לאחר המסעדה תחזרו למתחם המוזיאונים בפארק בלבואה, שם גם נמצא גן החיות ותגיעו לגנים היפניים היפהפיים בפארק בלבואה (Japanese Friendship Garden). פארק נהדר עם מיטב הגינון היפני הייחודי, כולל בריכת דגי קוי מוזהבים, גן סלעים, מפלים ובתים יפניים מסורתיים. מומלץ מאד להסתובב בפארק ולהנות מהשקט והיופי מעורר ההשראה. הכניסה בתשלום.  שימו לב שהגן נסגר בשעה 17:00.
  • 17:00 נסיעה מפארק בלבואה למתחם סיפורט ווילג' (Seaport Village), חנייה בתשלום ב –  Embarcadero Marina Park North.
  • 17:00  מתחם סיפורט ווילג' – מתחם קניות זה הממוקם על שפת האוקיאנוס הוא אחד המתחמים היוקרתיים של העיר השוכן בקרבת הדאון טאון של סן דיאגו ליד מעגן הסירות ומרכז הקונגרסים. מומלץ להסתובב באזור נרחב זה בין חנויות בוטיק, בתי קפה, קונדיטוריות, מסעדות ובארים. מסעדות רבות באזור זה יקרות למדי. אחת המסעדות הטובות במחיר סביר היא מסעדת Cheese Cake Factory – מסעדה מרשת המסעדות האמריקאיות המפורסמת בעוגות הגבינה שלה. לא להחמיץ!!!  כדאי מאד לשריין מקום מראש במסעדה.
  • 21:00 חזרה למלון במרכז סן דיאגו, לילה 2/4 – לחצו כאן להזמנת המלון.

יום 3 – ביקור במוזיאון נושאת המטוסים מידווי בסן דייגו, במוזיאון המכוניות ועוד..

  • 9:00 ארוחת בוקר במלון בסן דייגו
  • 10:00 מוזיאון נושאת המטוסים מידווי , משך ביקור מומלץ: כארבע שעות – ביקור בלתי נשכח בנושאת המטוסים מידווי. נושאת המטוסים  היתה בשירות פעיל בצי האמריקאי במשך  במשך 47 שנה עד לשנת 1992. מידוויי הייתה הספינה ששירתה את הזמן הרב ביותר בשירות פעיל, והשתתפה באופן פעיל  במלחמת הוייטנאם ובמלחמת המפרץ הראשונה.  במשך 10 שנים הייתה מידווי הספינה הגדולה ביותר בעולם. עיצובה המהפכני נתן לה יכולת תמרון טובה יותר מאשר ספינות דומות שקדמו לה. לאחר שהוצאה מן השירות הוצבה בסן דייגו  והפכה למוזיאון הנושא את שמה. למבקרים במוזיאון מידווי  ניתנת האפשרות לחוות כיצד נראית נושאת מטוסים במציאות כולל החוויה לראות מקרוב את חיי היום יום של המלחים. כמו כן תמצאו על האנייה תצוגה של המטוסים של הצי הימי. מלווה בהדרכת שמע, יחד עם מדריכים בתחנות השונות וסרטונים שוני שממחישים את החיים על פני נושאת המטוסים .בסמיכות למוזיאון תמצאו את הפסל המפורסם של המלח ששב הביתה ופוגש את אשתו והבן. מכיוון שזהו אחד האתרים המתויירים ביותר בקליפורניה ובארה"ב בכלל מומלץ מאד בעיקר בעונות התיירות להזמין מראש את הכרטיסים – הזמינו כאן את הכרטיסים למוזיאון נושאת המטוסים מידווי בסן דייגו. 
  •  14:00 ארוחת צהריים במרכז העיר. מסעדה מומלצת  Carnitas' Snack Shack , מסעדה מקסיקנית מצויינת הממוקמת לאורך הטיילת בקרבת נושאת המטוסים.
נושאות מטוסים בבסיס הצי הימי של סן דייגו
נושאות מטוסים ובית חולים צף בבסיס הצי הימי של סן דייגו
  • 15:00 מוזיאון הרכב בפארק בלבואה, משך ביקור מומלץ: כשעה וחצי – במרחק נסיעה קצר ממרכז העיר לפארק בלבואה בו ביקרתם ביום הקודם תמצאו את מוזיאון הרכב (San Diego Automotive Museum). מוזיאון חווייתי ומומלץ מאד לחובבי מכוניות – הזמינו כאן את כרטיסי הכניסה למוזיאון המכוניות. שימו לב שהמוזיאון נסגר בחמש.
  • 17:00 חזרה למלון
  • 19:00 ארוחת ערב ברובע פנסי הגז (Gaslamp Quarter) – רובע גאסלאמפ הוא שכונה תוססת באזור הדאונטאון, שמפורסמת בזכות סצנת חיי הלילה שלה. מועדונים, ברים שכונתיים וטרקליני קוקטיילים מושכים אליהם קהל של צעירים. אפשר למצוא באזור זה תמהיל של מסעדות עצמאיות ומסעדות ששייכות לרשתות הגדולות, שמגישות מנות ממטבחים שונים מרחבי העולם. באזור פארק הורטון פלאזה תוכלו להנות מדוכני גלידה וקפה, וגם ממזרקה אינטראקטיבית. אחת המסעדות הטובות ביורת באזור זה היא מסעדה מקסיקנית בשם Lolita's Mexican Food אשר בה תוכלו למצוא אוכל מקסיקני טיפוסי כמו קסדיאס, פריחולס, סלט גואקמולה, טאקו ועוד תבשילים מיוחדים מהמטבח המכסיקני.
  • חזרה למלון במרכז סן דיאגו, לילה 3/4 – לחצו כאן להזמנת המלון.

יום 4 – ביקור במוזיאון עולם המים בסן דייגו

  • 9:00 ארוחת בוקר במלון בסן דייגו
  • 10:00 פארק עולם המים בסן דייגו, משך ביקור מומלץ: כארבע שעות – פארק עולם המים (Sea World San Diego) הוא אחד המתחמים הידועים, המומלצים והמתויירים ביותר בסן דייגו. פארק זה כולל אקוואריומים, תצוגות ומופעים של בעלי חיים ימיים: דולפינים, כרישים, לוייתנים, אורקות, פינגווינים ועוד…. וכן מתקני שעשועים. בעונות התיירות הפארק עמוס למדי ומומלץ להזמין מראש את הכרטיסים ולחסוך תורים ארוכים. לחצו כאן לרכישת כרטיסי הכניסה לעולם המים בסן דייגו.  באמצעות אתר Tiqets.com.
פארק עולם המים (Sea World San Diego)
פארק עולם המים (Sea World San Diego) – אטרקציות מומלצות בסן דייגו
  • 14:00 ארוחת צהריים במתחם הפארק ההיסטורי אולד טאון סאן דייגו– את ארוחת הצהריים מומלץ לעשות במתחם הפארק ההיסטורי אולד טאון סאן דייגו (Old Town San Diego State Historic Park) שנמצא במרחק נסיעה קצר  מפארק עולם המים. החניה במתחם היא בחינם. אחת המסעדות הטובות ביותר במתחם זה היא מסעדה מקסיקנית מעולה בשם  Casa Guadalajara.
  • 15:00 ביקור במתחם הפארק ההיסטורי אולד טאון סאן דייגו, משך הביקור: כשעה. מתחם זה הוא הלמעשה העיר העתיקה של סן דייגו, אזור בו התיישבו המתיישבים הספרדים הראשונים בעיר במאה ה – 15. הכניסה לפארק חינם. ניתן להיכנס למבנים ההסטוריים כולל  בית הספר, בתי המגורים ולהתרשם מחייהם של המתיישבים הראשונים. הפארק פתוח מהשעה 10:00 עד 17:00 בקיץ ועד 16:00 בחורף. בסמוך לפארק העיר העתיקה נמצא מתחם של מסעדות מקסיקניות וחנויות. בסופי שבוע תוכלו להנות מהופעות מקסיקניות לקהל הרחב. הכניסה למתחם חינמית.
  • 17:00 חצי האי קורנדו בסן דייגו  – חצי האי קורונדו הוא חצי אי המהווה פרבר יוקרתי של סאן דייגו. הנסיעה אליו מתבצעת על גשר ענק מעל האוקיאנוס המספק מראה מרהיב של  המים הכחולים מכל עבר, המפרשיות, הנמל והחוף מצד אחד ומצד שני בתי היוקרה ובתי המלון עם פינות ירוקות, מראה מרהיב ומיוחד במינו. עם ההגעה לקורנדו אחרי הנסיעה היפה על הגשר מומלץ ללכת בטיילת של קורנדו  שממנה רואים את מרכז העיר סן דייגו,. זהו רחוב מרכזי שוקק חיים ותיירותי הכולל מסעדות, בתי קפה וחנויות בוטיק קטנות. כדאי ומומלץ בהזדמנות זו לבקר במלון הפאר ההסטורי Hotel Del Coronado  ולהגיע גם לשכונת המגורים היוקרתית בשם קורונדו קייס (Cayes). שכונה זו היא מעין וונציה קטנה, שורות שורות של בתים יפים עם תעלות שבהן חונות היאכטות הפרטיות של התושבים.
  • Hotel Del Coronado
    Hotel Del Coronado – חצי האי קורנדו בסן דייגו

    חוף הים בחצי האי קורנדו בסן דייגו
    חוף הים בחצי האי קורנדו בסן דייגו
  • חזרה למלון במרכז סן דייגו
  • 21:00 בילוי בערב בשכונת נורת' פארק, משך הביקור  שכונת נורת' פארק (North Pak) היא שכונה אופנתית בסן דייגו אליה מגיעים היפסטרים, צעירים וסטודנטים רבים. השכונה מציעה מגוון בתי קפה, ברים שמוכרים בירה ממבשלות בוטיק וחנויות עצמאיות לאורך שדרות האוניברסיטה. סצנת המסעדות עשירה במסעדות שמתמחות בבראנץ', בפאבים יוקרתיים, במסעדות טאקו ובטרקליני סושי. חיי הלילה באזור זה תוססים, תוכלו לבלות כאם עד מאוחר בלילה. באזור זה תוכלו למצוא גם הופעות ראפ, רוק ומוזיקה אלקטרונית. שוק יום חמישי של נורת' פארק כולל גם הופעות חיות. אחת המסעדות המומלצות באזור היא מסעדת ראמן יפנית ובירה מקומית בשם Underbelly North Park.
  • חזרה למלון במרכז סן דיאגו, לילה 4/4 – לחצו כאן להזמנת המלון.

אז זהו… הסתיים הביקור הנפלא בסן דייגו. מכאן תוכלו להמשיך ליעדים נוספים כמו לוס אנג'לס, לאס וגאס ועוד…

יוצאים לטיול גדול בארה"ב ולא מוצאים את הזמן לבנות את מסלול הטיול ולאסוף מידע מאינספור אתרים ברשת? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן! מוזמנים לפנות אלינו לתכנון מפורט של המשך הטיול בארה"ב בהתאמה אישית לפי צרכיכם ותחומי העניין שלכם. 

לחצו כאן להזמנת מסלול טיול בהתאמה אישית לארה"ב 

 

 

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.