הזמנת כרטיסים לאתרים אטרקציות, מופעים, וסיורים בחו"ל

החלטתם לצאת לחופשה בחו"ל? לאחר שתכננתם את מסלול הטיול באופן כללי, זהו השלב לרכוש את הכרטיסים לאטרקציות, המופעים, הסיורים והנסיעות. הזמנת כרטיסים מראש חיונית במיוחד בעונת התיירות הבוערת ביעדים פופולריים במיוחד בהן מדינות כמו: איטליה, ארה"ב, ספרד וערים כמו: לונדון, פראג, ניו יורק וכד'…

מדוע כדאי לרכוש מראש כרטיסים לאתרים, לאטרקציות ולאמצעי התחבורה בחו"ל? 

מנסיוננו העשיר כמי שמטיילים עם הילדים, בעיקר כאשר מדובר ביעדים מאד מתויירים כמו ארה"ב, איטליה, ספרד וכד'… כדאי מאד לחסוך את זמן העמידה הממושך בתורים תחת השמש הקופחת, בגשם שוטף וכד'… ואת אי הביטחון שהאטרקציה אשר בגללה בין היתר הגענו למדינת היעד עמוסה עד אפס מקום ביום הביקור שלנו. על רקע זה אנחנו דואגים להזמין מראש כרטיסים לאטרקציות הפופולריות ביעדים מתויירים במיוחד. כמו כן במידת האפשר אנחנו ממליצים לרכוש כרטיסים עוקפי תור (Skip the tickets line) אשר יחסכו לכן זמן המתנה ממושך בתור הכניסה לאטרקציות פופולריות גם לאחר שרכשתם את כרטיס הכניסה (למשל: הקולוסיאום ברומא, יוניברסל סטודיו בלוס אנגלס, המצודה בלונדון וכד'…). כך למשל גילינו שרכישה מוקדמת דרך אתר Tiqets או Klook מאפשרת לעיתים קרובות לקבל כרטיסים בהנחה ניכרת מהמחיר המקורי ואפשרות לביטול או שינוי מועד הכניסה לאטרקציה (על פי התנאים המופיעים בתקנונים של החברות השונות ו"האותיות הקטנות") דבר שאינו אפשרי על פי רוב באתרי האטרקציות עצמן.

בנוסף לכך במידה ואתם מבקרים במעל שתי אטרקציות פופולריות ביום, כדאי לבדוק את האפשרות לרכוש כרטיסי כניסה משולבים (פאסים למיניהם) לאטרקציות בערים המתויירות בעולם כדוגמת  לונדון פססן פרנסיסקו מגה פס, לאס וגאס אקספלורר פס, ניו יורק אקספלורר פס וכד'… כרטיסים אלו יכולים לחסוך לכם עד עשרות אחוזים מעלות האטרקציות בטיול שלכם.

כמו כן, כאשר אינכם שוכרים רכב אלא עושים שימוש בתחבורה ציבורית לנסיעה בין ערים ואזורים, בעיקר ליעדים מתויירים במיוחד כמו אירופה יפן, דרום קוריאה וכד'…, הזמנה מראש של כרטיסים לאוטובוס או לרכבת מאד מומלצים, בעיקר אם נוסעים עם ילדים או בקבוצה ורוצים לשבת ביחד או בכלל להבטיח את הנסיעה בזמן שמתאים לכם.

מהם האתרים המומלצים לקניית כרטיסי כניסה לאתרים, סיורים מודרכים, הופעות ונסיעות ברכבת ובאוטובוס?

דרך Tiqets.com ניתן לרכוש מראש כרטיסי כניסה לאתרים ואטרקציות בכל רחבי העולם –  כרטיסים רגילים, כרטיסים בהנחה ניכרת מהמחיר המקורי, כרטיסים עוקפי תור וכרטיסים משולבים (פאסים למיניהם).

דרך Klook.com  ניתן לרכוש מגוון כרטיסי כניסה לאתרים ואטרקציות, חלקם בהנחה ניכרת ביחס למחיר המקורי בעיקר במדינות המזרח הרחוק.

דרך Viator.com ניתן לרכוש כרטיסי כניסה לאתרים, כרטיסי כניסה משולבים ליעדים נבחרים, שירותי הסעה (למשל מוניות משדה התעופה) וסיורים מודרכים בכל העולם.

דרך UMIO.COM תוכלו לרכוש מראש כרטיסי נסיעה ברכבת ברחבי אירופה, להזמין מראש כרטיסים לאוטובוסים בכל רחבי אירופה  למשל מפראג לברלין וכד'…

דרך Trip.com תוכלו להזמין אטרקציות, כרטיסים לרכבות, אוטובוסים וטיסות בעיקר במזרח הרחוק.

דרך האתר הרשמי של JRPass תוכלו לרכוש את כרטיסי הרכבת המשולבים לרשת הרכבות ביפן – Japan Pass במחיר הזול ביותר שמצאנו ברשת.

קישורים מהירים לכרטיסים לאטרקציות, מופעים וסיורים ביעדים נבחרים בעולם: 

בעמוד זה תמצאו קישורים לרכישת כרטיסים לאטרקציות, סיורים ומופעים, כרטיסים עוקפי תור וכרטיסים משולבים למבחר יעדים בעולם בשיתוף עם האתר לרכישת כרטיסי כניסה ברחבי העולם – Tiqets.

אתרים מרכזיים בברלין 

אתרים מרכזיים בלונדון

אתרים מרכזיים בפריס

אתרים מרכזיים בספרד: ברצלונה, מדריד, ולנסיה

אתרים מרכזיים בוינה

אתרים מרכזיים באמסטרדם

אתרים מרכזיים בפראג

אתרים מרכזיים באיטליה: רומא, ונציה, מילאנו, נאפולי, פירנצה, גנואה, ורונה וטורינו

אתרים מרכזיים בארה"ב: ניו יורק, לאס ווגאס, סן פרנסיסקו, אורלנדו, לוס אנג'לס, סן דיאגו, שיקגו, הונולולו, מיאמי, בוסטון ועוד…

 

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.