לטייל עם נילי ומעין – תכנון טיולים בהתאמה אישית

נעים להכיר, אנחנו נילי ומעין הס אשכנזי. במשך שנים הטיולים הם אורח חיים עבורנו. הדבר האהוב עלינו ביותר זה לטייל, לגלות ולהכיר מקומות קסומים ונסתרים בארץ ובעולם ולכן גם החלטנו להפוך את התחביב גם לעסק – שירותי תיירות למטייל העצמאי.

אנחנו מתכננים טיולים בהזמנה ובהתאמה אישית ומתכננים תכניות טיולים ליעדים נבחרים בעולם – ארה"ב, איטליה, יפן, דרום קוריאה, וייטנאם, הודו וניו זילנד.

בנוסף תוכלו למצוא אצלנו באתר תכניות טיולים מוכנות למבחר יעדים אהובים ברחבי העולם מתוך סדרת מדריכי תיק טיול שלנו – תכניות טיולים למטייל העצמאי: בניו יורק, סן פרנסיסקו וביעדים נבחרים באיטליה.

מוזמנים לקבל השראה ורעיונות לטיולים ממגזין הטיולים של לטייל עם נילי ומעין בו תוכלו למצוא שפע של חוויות והמלצות למסלולי טיולים המבוססים על הטיולים שערכנו במשך שנים בישראל וברחבי העולם.

טיולי חו"ל המופיעים במגזין הטיולים שלנו כוללים את הטיולים שעשינו כזוג תרמילאים (סין, מקסיקו, דרום קוריאה, וייטנאם, קמבודיה ועוד… ) לפני שהפכנו להורים ואת מרבית הטיולים בהם טיילנו כמשפחה הכוללים (יפן, איטליה, שוויץ, אוסטריה, תאילנד , ארה"ב, יוון ועוד…) הכוללים מסלולי הליכה בטבע, מסלולים עירוניים, אתרי מורשת ומוזיאונים המבוססים על החוויות שרכשנו.

כל פוסט שכתבנו מכיל יום של חוויה שלמה מהיציאה מהבית ועד החזרה אליו וכוללת מקבץ של אתרים בעלי עניין לאורך מסלול הטיול והמלצה על מסעדה טובה או מקום נחמד לפיקניק בסוף היום.

כמו כן תוכלו להיעזר בכלים וקישורים מועילים לתכנון טיול בחו"ל , שם תוכלו למצוא מאגר של אתרים ואפליקציות שימושיות בתהליך תכנון הטיול ולמהלך הטיול.

בנוסף אתם מוזמנים להשתמש בתכניות השותפים שלנו שבחרנו בקפידה בכדי להזמין טיסות, רכב, מלונות, כרטיסים לאטרקציות, סיורים מודרכים והסעות. הרווח שלכם הוא הזמנה מראש של הכרטיסים לרוב עם אפשרות ביטול או שינוי  והרווח שלנו הוא קבלת עמלת תיווך מהחברות השונות עבור כל עסקה.

אנא קראו את את הצהרת הפרטיות ותקנון המשתמש  לפני השימוש בבלוג. המשך השימוש בבלוג משמעו שהסכמתם  הסכמה מלאה עם תקנון האתר.

3 תגובות

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.