כמה באמת יעלה לכם הטיול לארה"ב

סוגיה מרכזית לקראת תכנון כל טיול וכמובן גם בטיול בארה"ב היא עלות הטיול.  לשאול כמה עולה טיול בארה"ב כמו בכל יעד אחר זה פחות או יותר כמו לשאול כמה עולה אוטו? מעבר למשך הטיול אשר כמובן משפיע על מחיר הטיול, הרי שעלות הטיול קשורה לשורה של משתנים נוספים שיש לקחת בחשבון: מחירי מקומות הלינה, מספר האטרקציות היקרות כמו טיסה בהליקופטר מעל הגרנד קניון וכד', כמה כסף וזמן מקדישים לקניות, האם הטיול מתמקד באזורים העירוניים היקרים כמו לוס אנג'לס או ניו יורק או לטיול בדגש של טבע, האם מטיילים את כל הטיול באופן עצמאי או שלוקחים סיורים מודרכים וכד'… על רקע זה ההבדלים בעלויות בין מטייל למטייל יכולות להיות משמעותיות למדי.

עם זאת, על פי ההוצאות הכוללות של הטיול שלנו לארה"ב שכלל חודש ימים,  אותן חילקנו לפי קטגוריות, ניתן לקבל מושג כולל לגבי העלויות הצפויות בטיול בארה"ב של משפחה בת ארבע נפשות, שני הורים ושני ילדים, כחלק מטיול בת מצווה של הילדה הגדולה. על בסיס נתונים אלה תוכלו להיערך בהתאם. את השיקולים לשנו לגבי כל קטגוריה תוכלו לקרוא במרכיבי ההוצאות השונים: טיסה, מלונות, אטרקציות, אוכל ורכב.

עלות הטיסה לארה"ב

יצאנו לטיול לפני ה- 28 ביוני וכך יכולנו לטוס לפני העונה הבוערת והיקרה שמתחילה בחודש יולי ולחסוך מאות דולרים על כרטיס הטיסה המשולב בחברת התעופה יונייטד איירליינס שעלה בממוצע  1300 דולר לכרטיס כולל טיסה הלוך מנתב"ג לסן פרנסיסקו, טיסת פנים מדנוור לניו יורק וטיסה חזרה מניו יורק לנתב"ג.

עלות לינה בארה"ב

בבחירת מקומות הלינה שלנו בארה"ב, אותם הזמנו דרך אתר Booking.com, השתדלנו במידת האפשר לבחור מקומות לינה בעלי דירוג איכות כולל של מעל 8, מחיר שלא יעלה על 170 דולר עבור חדר למשפחה בת ארבע נפשות (שתי מיטות זוגיות), מיקום נוח ביחס לאטרקציות המתוכננות בכל יום  ומקומות חנייה בחינם (על פי רוב). בנוסף בדקנו שהמחיר כולל ארוחת בוקר שתחסוך עוד כמה עשרות דולרים וזמן יקר על חיפוש מסעדות מתאימות ושהמלון יהיה ממוקם באזור נחמד לשהייה מבחינת היצע מסעדות וביטחון אישי. בנוסף, השתדלנו שבתי המלון יכללו בריכה וחדר כושר, בהם נהנינו לסיים את היום. להלן פירוט בתי המלון שלנו בארה"ב:

בפרימונט (40 דקות מסן פרנסיסקו): מלון Best western plus garden Fremont  (דירוג 8.5)  – 170 דולר ללילה.

במריפוסה (כשעת נסיעה משמורת יוסמיטי) ישנו במלון Best Western Plus Yosemite way station Motel  (דירוג 8.0) 200 דולר ללילה.

בפרזנו (כשעת נסיעה משמורת הסקויה מריפוסה גרוב)  –   Best western village Inn Fresno (דירוג 8.1), 139 דולר ללילה.

בעיירה אקסטר (בקרבת שמורת קינגס קניון) Best western Exeter Inn and Suites , (דירוג 8.5), 159 דולר ללילה.

בלוס אנג'לס ישנו במלון Doubletree by Hilton Los Angeles westside  –   דירוג 7.8 בבוקינג,  170 דולר

בלאס וגאס ישנו במלון  Platinum (דירוג 8.8) – 145 דולר ללילה!

בעיירה ויליאמס (כשעת נסיעה משמורת הגרנד קניון) התמקמנו במלון מרשת לה קווינטה בעיירה ויליאמס, אריזונה –   La Quinta Inn & Suites Williams-Grand Canyon Area (דירוג 8.9), מחיר 207 ללילה.

ביוטה ישנו במלון הדרכים בעיירה בלנדינג, – Stone Lizard Lodging (דירוג 8.8), 139 דולר ללילה (המחיר הזול ביותר של מקום לינה שהיה לנו בארה"ב).

בהרי הרוקי ישנו  במלון  The Stonebridge Inn (דירוג 8.4)  בעיירת הסקי Snowmass  הסמוכה לעיירת הסקי היוקרתית והידועה  Aspen  – מחיר 160 דולר (לאחר הנחה של 40 אחוזים באתר Booking.com )

בניו יורק, ישנו בקווינס (מרחק תחנה אחת של התחתית ממנהטן): Best Western Plaza – Long Island City   (דירוג 8.5), מחיר  169 דולר ללילה.

לחוות הדעת המפורטת שלנו על בתי המלון השונים בהם ישנו בארה"ב תוכלו לקרוא בפוסט שכתבנו על "מקומות הלינה המומלצים שלנו בארה"ב".

  

הוצאות תחבורה בארה"ב

השכרת רכב – את הרכב המרווח מסוג ניסן קווסט, בו נסענו במהלך 23 ימי הטיול בין סן פרנסיסקו לדנוור (למעט 5 ימים בניו יורק), הזמנו כמה חודשים מראש דרך Rentalcars.com . לאחר בדיקה קפדנית  והשוואה בין כמה וכמה הצעות של חברות שונות להשכרת רכב סגרנו על עסקה עם חברת Dollar  במחיר: 1013 דולר + 195 דולר לכיסוי ביטוחי כולל + 500 דולר דמי החזרת רכב ביעד אחד  (שכרנו את הרכב בסן פרנסיסקו והחזרנו אותו בדנוור), בחישוב יומי זה הסתכם ב –  75 דולר ליום.

1 ליטר דלק (שנמדד בארה"ב בגלון): 70 סנט בממוצע. מחיר זול משמעותית יחסית לישראל. שימו לב לכך שישנם לעיתים הבדלים גדולים במחירי הדלק בין תחנות דלק מרשתות שונות או בין אזורים שונים בארה"ב. כך למשל בקולורדו הדלק זול ממחיר הדלק בקליפורניה.

חניונים: 5 – 30 דולר לשעה (במרכז סן פרנסיסקו). כדאי להיעזר באתר bestparking.com כדי לבדוק מראש את מחירי החניונים ולתכנן מראש היכן לחנות במחיר הזול ביותר.

פס שבועי לרכבת התחתית בניו יורק  – 33 דולר (למבוגר ולילד). עלות הפס השבועי  זולה יותר משימוש בכרטיסים בודדים בעלות של 1.75 דולר לכל נסיעה.

מונית בניו יורק: 1.70 דולר לקילומטר, כ- 10 – 15  דולר לנסיעה ממוצעת בעיר.

נסיעה ביציאה מסן פרנסיסקו דרך הגשרים – 5 דולר לנסיעה.

   

אטרקציות בארה"ב

לצד מחירי הלינה, האטרקציות בארה"ב היו המרכיב היקר בטיול שלנו בארה"ב. מרבית האטרקציות בארה"ב עולות עשרות דולרים לכרטיס בודד ועל פי רוב עם הנחה קטנה מאד עבור הילדים. כדי להוזיל את העלויות רכשנו חלק מהכרטיסים דרך כרטיסים מוזלים שמצאנו באתרים להזמנת אטרקציות  Klook ו –  Viator  וכן רכשנו כרטיסים משולבים לערים השונות: לאס וגאס פס – 72 דולר, ניו יורק פס – 83 דולר ועוד עסקה משתלמת החוסכת עשרות אחוזים ברכישת הכרטיסים לאטרקציות. ישנם פאסים לערים נוספות באתר Tiqets והכרטיס משתלם במיוחד כאשר מתכוונים לבקר בלפחות שתי אטרקציות ביום.

להלן מחירים לדוגמא של כניסה לאטרקציות בארה"ב:

שיט במפרץ סן פרנסיסקו : 48 דולר לכרטיס (במחיר מצויין דרך Viator)

פס לשנה לשמורות הטבע בארה"ב – 80 דולר. מחיר משתלם ביותר אם מתכננים להיכנס ליותר משלושה פארקים לאומיים. אנחנו ביקרנו בפארק יוסמיטי, סקויה גרוב, קינגס קניון, גראנד קניון, פארק אסתי בקולורדו ושמורת הקשתות ביוטה. כיוון שכניסה  אחת לרכב לכל אחת מהן בנפרד היא 25 דולר מחיר הכרטיס מאד השתלם.

Maroon Bells national park

כניסה למוזיאון המדע בלוס אנג'לס  – 30  דולר לכרטיס.

כניסה אחת לסימולציית טיסה במוזיאון המדע בלוס אנג'לס – 8 דולר.

כרטיסי כניסה לדיסנילנד קליפורניה (לארבעה): 461 דולר (הוזמן בהנחה דרך Klook)

מופע של סירק דה סוליי בלאס וגאס : מופע אקרובטיקה מרהיב – 134 דולר לכרטיס. לחצו כאן להזמנת מופעים נוספים דרך ויאטור.

פארק מים בדנוור – 44 דולר לכרטיס.

כניסה למוזיאון המדע בדנוור כולל סרט באיימקס – 33 דולר לכרטיס

קרטינג וטרמפולינה בפארק אסתי, קולורדו – 21 דולר לכרטיס.

מוזיאון אסון התאומים בניו יורק – 19.5 דולר לכרטיס.

כניסה למוזיאון לאמנות מודרנית (MOMA): לזוג – 50 דולר, ילדים – בחינם.

 

עלות מסעדות ובתי קפה בארה"ב

ארוחה ממוצעת לארבעה ברשתות או במסעדות מקומיות כולל מנות עיקריות, שתיה וקינוח: 50 – 60 דולר. המחיר במסעדות המקומיות יקר יחסית וזול יותר ברשתות המקומיות. יש לשים לב לכך שהתעריף מתייקר בין היתר לנוכח התוספת הנהוגה של 18 אחוזים דמי שירות במסעדות וכן לנוכח השונות בתעריפי מס הקנייה בין מדינות שונות ברחבי ארה"ב, למשל: 9 אחוזים בניו יורק והיעדר מס קנייה במדינת אורגון.

קפוצ'ינו – 4 דולר

פרוסת עוגה בצ'יז קייק פקטורי (לא להחמיץ!) – 8 דולרים.

 

קניות והוצאות נוספות

לגו ברשת טרגט – 15 דולר

נעלי ואנס: 30 דולר.

חולצת ליוויס – 15 דולר

חולצת דיסני – 15 דולר

משקפי שמש אוקלי – 176 דולר

שקית חטיפים – 2 דולר

בקבוק מים קטן – 1.5 דולר

כביסה במלון – 3 דולר

לאורך השדירה החמישית

בסיכום הכולל, לאחר הורדת מחיר כרטיסי הטיסה, העלות הממוצעת של הטיול שלנו בארה"ב עמדה על 550 דולר ליום טיול כולל הכל (תחבורה, לינה, אוכל, אטרקציות, קניות וכד'…).  כדי להקטין את עלויות הטיול שלכם בארה"ב אנחנו ממליצים לקרוא את הפוסט שכתבנו: טיפים מנצחים לקראת הטיול בארה"ב .

לעדכונים שוטפים ולשיתוף טיפים שלכם בעניין עלות הטיול בארה"ב אתם מוזמנים להצטרף לקבוצה שפתחנו: טיפים למטיילים בארה"ב.

פוסטים  נוספים שכתבנו בעקבות הטיול בארה"ב:

טיפים מנצחים לקראת טיול בארה"ב

מקומות לינה מומלצים בארה"ב

כיצד ביקרנו כל המשפחה בסן פרנסיסקו

מסלול טיול משפחתי בשמורת יוסמיטי

מסלול טיול משפחתי בשמורות עצי הסקויה בקליפורניה

כיצד ביקרנו כל המשפחה בלוס אנג'לס

לאס וגאס לכל המשפחה

מסלול טיול משפחתי בסכר הובר ובגרנד קניון

היכן כדאי להזמין כרטיסים לאטרקציות בארה"ב? 

 

4 תגובות

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.