טוקיו מ א' – ת': ממשיכים מ – ב' ועד ה'….

לאחר הפוסט הקודם של טוקיו מא' – ת': מתחילים עם האות א' שכללה לא מעט מילים, אנחנו ממשיכים עם מושגים ומקומות בטוקיו המתחילים באותיות ב' ועד ה'….

בניין סוני ממוקם ברובע גינזה. בבניין זה ביקרנו גם בביקורנו הקודם ביפן, מתוך הנחה שגם הפעם נמצא את מיטב החידושים הטכנולוגים של סוני. בניין סוני נבנה כבר בשנת 1966 כמבנה אדריכלי פוסט מודרני על ידי האדריכל היפני יושינובו אשיארה והוא כולל 6 קומות. עלינו במעלית לקומה השישית והתחלנו את הביקור במיצג מולטימדיה ולאחר מכן ירדנו קומה אחר קומה, צפינו והתנסינו במוצרים החדישים ביותר של סוני, אותם גם ניתן לרכוש במקום: מצלמות, אוזניות, מכשירי שמע, מערכות קול וטלוויזיות, מקרנים ועוד…. ביקור חובה לכל חובבי הגדג'טים.

בירה יפנית טובה ליוותה חלק גדול מהארוחות שלנו ביפן. הבירות זולות יחסית, כשלושה דולרים לבקבוק וטעמן עשיר. ישנם ביפן מספר מותגי בירה ושניים מהן, אסהי וקירין שולטים בשוק. שני המותגים וותיקים מאד ונוסדו עוד בסוף המאה התשע עשרה. בארוחות הערב, ישבנו לעיתים קרובות לצד חבורות של יפנים שסיימו את יום העבודה וסיימו אותו ביחד עם החברים בשתיית בירה ולעיתים קרובות עד לשוכרה.

20160730_181716
בירה ספורו

גינזה היא שכונה ברובע צ'ואו, הנחשבת לאחד האזורים היוקרתיים ביותר בטוקיו עם מבנים אדריכליים פוסט – מודרניים. זכרנו את גינזה מביקורנו הקודם ביפן וגם הפעם החלטנו לבקר ברובע. תחילה בביקור בבניין סוני ולאחר מכן הסתובבנו ברחובות שהיו מלאים במסעדות, בתי קפה, חנויות אלקטרוניקה כולל אולם תצוגה גדול של אפל, מיטב חנויות המעצבים היוקרתיים: כריסטיאן דיור, ורסצ'ה, גוצ'י, שאנל ועוד…. באזור זה מספר בתי כל בו גדולים וותיקים: סייבו (Seibu), וואקו (Wako) ומיצוקושי (Mitsukoshi).

דיסני לנד טוקיו היה אחד משיאי הטיול הנוכחי שלנו ביפן  כמו בטיול הקודם. זהו העתק של הפארק האמריקאי בשילוב עם התרבות היפנית. מעבר לכיף שפארק כמו דיסני לנד טוקיו מאפשר עם כל המתקנים ההופעות המהוקצעות והמצעדים של כוכבי דיסני, התפעלנו יותר מכל מהאופן שבו היפנים מגיעים לבושים לפארק. ניכר שרבים מהם, ילדים ומבוגרים, מתכוננים היטב לקראת הביקור ומגיעים עם תלבושות מושקעות ותואמות אחד לשני, חליפות מלחים, חולצות ואביזרים עם כוכבי דיסני. שהינו בפארק כמעט יום שלם, למרות החום הרב והשמש הקופחת של הקיץ היפני.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

הא'ציקו הוא שמו של כלב מסוג אקיטה שהפך לגיבור טוקיו וביפן בכלל כסמל לנאמנות הכלב לבעליו.

היה זה כלבו של פרופסור באוניברסיטת טוקיו אשר נהג ללוותו מדי בוקר אל תחנת הרכבת ברובע שיבויה ולקבל את פניו בשובו. בחודש מאי 1925 מת הפרופסור בעת הרצאה באוניברסיטה אך הכלב שנמסר לאחר מכן למשפחה אחרת המשיך להתייצב מדי יום בתחנת שיבויה וחיכה לשובו של בעליו. לאחר מותו של הכלב הוצב בשנת 1934 פסלו של האצ'יקו בכניסה לתחנת שיבויה. יחד עם יפנים רבים גם אנחנו עמדנו בתור כדי להצטלם עם הפסל המפורסם.

%d7%94%d7%90%d7%a6%d7%99%d7%a7%d7%95

הלו קיטי הוא אחד מהמותגים היפנים. חנויות הלו קיטי פזורות במקומות רבים בטוקיו וביפן  בכלל. פקדנו חנויות רבות היות ונעה נהנתה לבלות בהן וכך גם אנחנו נהננו לראות את שלל המוצרים של מותג זה ואת העיצוב של החנויות.

 

היכנסו לפוסטים נוספים שכתבנו בעקבות הטיול שערכנו ביפן בקיץ 2016. 

קראו גם  – עלות טיול משפחתי ביפן, קיץ 2016.

מחפשים מלון בטוקיו? מלון פוקודיה – מלון מסורתי, מומלץ במיוחד, ממוקם בסמוך לרובע שיבויה.

השאר תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.